وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مروری بر تیم د سپین غر بازان در فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن

۸ قوس, ۱۳۹۴

د سپین غر بازان به تاریخ ۱۰ میزان امسال توانست شاهین آسمایی را در یک دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه ۴-۳ در مرحله ضربات پینالتی شکست داده و به این صورت عنوان قهرمانی فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن از آن خود ساخت.

بعد از تاسیس لیگ برتر افغانستان روشن در سال ۱۳۹۱، تیم د سپین غر بازان هیچگاهی جواز حضور در مسابقه نهایی این لیگ را پیدا نکرده بود. در حقیقت تیم د سپین غر بازان بعد از باخت وحشتناک ۱۰-۰ در سال ۱۳۹۱ در مقابل طوفان هریرود، دست آوردهای بسیار خوبی داشته اند. آنها سال گذشته توانستند با شکست دادن د میوند اتلان، مقام سوم این رقابت ها را آز آن خود کنند و امسال با رسیدن به مسابقه نهایی این رقابت ها به دست آوردهای چندین ساله خود هنوز هم افزودند.

امسال بازان فصل چهارم بازی های خود را با تساوی ۲-۲ در مقابل موج های آمو در لیگ برتر افغانستان روشن شروع کرد. آنها در بازی دوم خود نیز هواداران خود را نا امید نساختند؛ با نتیجه ۳-۱ توانستند تیم د اباسین څپې را در هم بکوبد. در این بازی فهیم افکار، شفق ایوبی و حمید حبیبی به نفع د سپین غر بازان گول زنی کردند. بازی سوم د سپین غر بازان در مقابل عقابان هندوکش برگذار شد که در این بازی نیز فقیر حسین همتی و احمد رشاد حسن زاده هر یک به نفع تیم خود گول زنی کردند که در نیتجه د سپین غر بازان را با برتری ۲-۰ پیروز میدان ساخت. با برد در این دیدار، تیم د سپین غر بازان توانست به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن صعود کند.

در بازی نیمه نهایی تیم د سپین غر بازان توانست د میوند اتلان را در مرحله جذاب پینالتی ها با نتیجه ۶-۳ از پیشروی خود برداشته و راه رفتن به فینال مسابقات را برای خود هموار سازد. فهیم افکار و احمد ذهیب اصیل از بازیکنان کلیدی د سپین غر بازان در این فصل رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن بودند.

به اشتراک بگذارید