وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

طوفان برای یک دیدار حساس آماده می‌شود

۲۷ سنبله, ۱۳۹۵

تیم‌های « طوفان هریرود» و « د‌اباسین څپې»، نماینده حوزه جنوب‌غرب، در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف هم می‌روند. این مسابقه، دوازدهمین بازی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ است که در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود. 

طوفان هریرود، نماینده حوزه غرب، در اولین فصل لیگ برتر افغانستان روشن، در سال ۱۳۹۱ قهرمان این رقابت‌ها شد. در این فصل، طوفان در اولین مسابقه خود در مقابل شاهین آسمایی صاحب یک پیروزی حیرت‌انگیز شد اما در ایستگاه دوم در مقابل د‌میوند اتلان تن به شکست داد. طوفان تا این جای رقابت‌ها، ۳ امتیاز کسب کرده است.

اگر طوفان هریرود بتواند با نتیجه ۳-۰ از سد د‌اباسین څپې بگذرد، این تیم می‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند؛ در غیر این صورت چاره‌ای جز خداحافظی از ادامه این رقابت‌ها ندارد.

د‌اباسین څپې در این فصل از شانس خوبی برخوردار نبود، چون به قید قرعه در گروه مرگ این فصل قرار گرفت. این تیم در ۲ مسابقه گذشته خود در مقابل شاهین آسمایی و د‌میوند اتلان هیچ امتیازی را به دست نیاورده است. بنابراین نماینده جنوب‌غرب شانس حضور در مرحله بعدی را از دست داده است.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به وب سایت رسمی لیگ برتر، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید