وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی به پیروزی شیرین در مقابل د سپین غر بازان دست یافت

۸ سنبله, ۱۳۹۸

در دومین دیدار هفته دومِ رقابت های مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم دوست داشتنی شاهین آسمایی نماینده زون مرکز کشور به مصاف تیم جوان د سپین غر بازان رفت. 

نیمه اول بازی را هر دو تیم با جدیت و جذابیت خاص آغاز کردند، هر دو تیم تلاش میورزیدند بازی را در اختیار تیم شان داشته باشند. شاهین آسمایی با از دست دادن چند موقیعت گول در دقایق آغازین نیمه اول به گول نرسید، از سوی دیگر این فرشید وجودی بود که در دقیقه ۱۲ برای تیم د سپین غر بازان گول زنی کرد و نتیجه بازی را ۱-۰ به سود تیم اش تغییر داد. رفته رفته نیمه اول به دقایق آخر رسیده بود که تیم شاهین آسمایی روی عملکرد عالی روف قادری به گول تساوی رسید و بازی با نتیجه ۱-۱ در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم بازی را تیم شاهین آسمایی با تعویض سید محمد هاشمی به جای امید همایونی آغاز کرد و د سپین غر بازان نیر با اضافه نمودن چند بازیکن به نیمه دوم بازی پرداخت. انتظار هواداران از هر دو تیم گول زنی برای تیم شان بود.

د سپین غر بازان بازی را دفاعی به پیش میبرد اما شاهین آسمایی تمرکز بیشتر برای گول زنی داشت، چندین فرصت گول را از دست داد اما در نهایت شانس آورد و در دقیقه ۹۲ با گول سر نوشت ساز روف قادری ۲-۱ از تیم د سپین غر بازان پیش افتاد. داور بازی ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلان کرد و بازی با همین نتیجه به سود تیم شاهین آسمایی به پایان رسید.

روف قادری با درخشش عالی و به ثمر رساندن ۲ گول برای تیم شاهین آسمایی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید