وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

شاهین آسمایی به مصاف د سپین غر بازان میرود

۶ سنبله, ۱۳۹۸

امروز، ۷ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم شاهین آسمایی قهرمان سه فصل لیگ برتر افغانستان در مقابل تیم با انگیزه و جوان د سپین غر بازان به رقابت می پردازد. این دومین مسابقه هر دو تیم است، شاهین آسمایی در دیدار نخست اش تیم عقابان هندوکش را با نتیجه ۱-۰ مغلوب و د سپین غر بازان نیز در مقابل تیم د اباسین څپی به پیروزی ۴-۱ رسید.

 دیدار امروز میان تیم های شاهین آسمایی و د سپین غر بازان رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "ب" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند. 

بازی امروز برای هر دو تیم مهم و حساس است. برد برای هر یک از تیم ها، صعود آن تیم را برای مرحله بعدی مسابقات آسانتر میسازد. شاهین آسمایی نماینده مرکز از تیم های قوی و مدعی قهرمانی لیگ برتر افغانستان است که چندین بازیکن ملی پوش را در اختیار دارد. د سپین غر بازان همچنان قهرمان یک فصل لیگ برتر افغانستان است که در این فصل با تفاوت زیادی در ترکیب و نوع بازی به رقابت ها پرداخته است.

به گفته سر مربی تیم شاهین آسمایی آقای الیاس منوچهر: تیم شاهین آسمایی تیم همیشه قهرمان لیگ برتر و از مدعی های اصلی قهرمانی این دور مسابقات است، وی همچنان اضافه نمود که تیم اش رقیب ندارد و بدون باخت به مرحله نهایی رقابت ها راه میابد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید