وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

سپین غر بازان به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

۱۸ سنبله, ۱۳۹۸

در آخرین مسابقه مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم های سپین غر بازان و عقابان هندوکش در یک رقابت مهم و حساس به منظور صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها، به مصاف هم رفتند. این مسابقه برای هر دو تیم مهم و سرنوشت ساز بود چون تیم برنده راهی مرحله نیمه نهایی و تیم بازنده از مسابقات فصل هشتم لیگ برتر افغانستان حذف شد.

بازی با شور و هیجان خاص آغاز شد، هر دو تیم برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز وارد میدان شدند. سپین غر بازان بازی را هجومی آغاز کرد که تا دقیقه ۲۵ بازی به گول نرسید اما این صادق صادقی بود که در دقیقه ۲۵ بازی برای تیم اش گول زنی کرد و نتیجه بازی را ۱-۰ به سود تیم سپین غر بازان تغییر داد.

عقابان هندوکش نیز چند فرصت اندک را روی دروازه سپین غر بازان ایجاد کرد ولی تا پایان نیمه اول بازی موفق به گول زنی نشدند و نیمه اول بازی با همین نتیجه ۱-۰ به نفع تیم سپین غر بازان به پایان رسید.

نیمه دوم بازی همچنان با حملات پیاپی تیم عقابان هندوکش روی دروازه سپین غر بازان آغاز شد اما تیم سپین غر بازان با در نظر داشت اینکه ۱ گول از تیم غقابان هندوکش پیش افتاده بود بازی را به شکل دفاعی به پیش میبرد و با حفظ همین نتیجه تلاش داشتند تا بازی را به پایان برسانند. شیر علی لعلی با انجام خطا بالای فرزاد بابک بازیکن تیم عقابان هندوکش کارت سرخ گرفت و تیم د سپین غر بازان ناگزیر شد تا بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد. با آن هم شانس با تیم سپین غر بازان یاری کرد و بازهم روی عملکرد زیبای رامز فاروق در دقیقه ۸۰ بازی به گول رسید. بازی با نتیجه ۲-۰ به نفع تیم سپین غر بازان به پایان رسید و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی قطعی شد.

در نهایت سمیر سمندری از تیم سپین غر بازان به عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید