وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازان شگفت انگیز در دیدار نهایی به مصاف شاهین آسمايي میروند

۱۰ میزان, ۱۳۹۴

شاهین آسمایی در مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن امروز با د سپین غر بازان روبرو میشود. این بازی امروز ساعت ۳ بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار میگردد.

شاهین آسمایی قهرمان دو فصل لیگ برتر افغانستان روشن بوده و تیم د سپین غر بازان برای اولین بار به مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن صعود کرده است.

شاهین با نتایج دو برد و یک باخت در مرحله گروهی رقابت ها در برابر تیم های چون طوفان هریرود، د میوند اتلان و سیمرغ البرز توانست به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کند. در مسابقات نیمه نهایی توانست با نتیجه مجموعی ۴-۳ تیم موج های آمو را شکست داده و به این صورت به مسابقه نهایی که امروز برگزار میگردد، صعود کرد.

تیم د سپین غر بازان در مرحله گروهی توانسته است با نتایج دوبرد و یک تساوی در مقابل تیم های چون موج های آمو، د اباسین څپی و عقابان هندوکش به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر ا فغانستان صعود کند. در مسابقات نیمه نهایی اما تیم سپین غر توانست تیم د میوند اتلان را در یک دیدار جذاب با نتیجه ۴-۲ در مرحله شوت های پینالتی شکست داده و به این صورت به مسابقه نهایی امروز صعود کند. در این بازی ذوهیب اصیل توانست از خود کارکرد عالی داشته باشد و به این صورت به تیم سپین غر کمک زیادی نمود تا در مقابل اتلان پیروز شود.

بازان در بازی امروز از جناح های نسبتآ آسان بازی خواهد بود. آنها در بازی های فصل اول، مسابقه نیمه نهایی را با نتیجه ۱۰-۰ به تیم طوفان هریرود واگذار کردند. در فصل دوم آنها نتوانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند، در سال گذشته اما آنها توانستند در مقابل د میوند اتلان مقام سوم را به دست بیاورند. فوتبال سپین غر امسال اما فوق العاده بوده و آنها توانسته اند از انتظارات متوقعه به صورت بهتر بازی نمایند.
این بازی را از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و رادیو های آرمان و آراکوزیا اف ایم نیز تعقیب نموده میتوانید. برای آگاهی از آخرین اخبار و مطالب مهم این دیدار شبکه های اجتماعی و صفحه رسمی لیگ برتر افغاستان را تعقیب نمایید: (www.afghanpremierleague.com)

به اشتراک بگذارید