وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مسابقه جذاب میان تیم های د میوند اتلان و طوفان هریرود

۱۴ سنبله, ۱۳۹۸

امروز، ۱۴ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم دوست داشتنی د میوند اتلان نایب قهرمان چند فصل لیگ برتر افغانستان در مقابل قهرمان فصل گذشته، طوفان هریرود به رقابت می پردازد. این سومین مسابقه  برای هر دو تیم در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است، د میوند اتلان در دیدار نخست اش در مقابل تیم موج های آمو ۱-۱ مساوی و در مقابل تیم سیمرغ البرز شکست سنگین ۴-۰  را متقبل شد. در حالیکه طوفان هریرود سیمرغ البرز را ۱-۰ و موج های آمو را ۲-۳ شکست داد.

دیدار امروزی میان تیم های د میوند اتلان و طوفان هریرود رأس ساعت ۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "الف" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند. 

با وجودیکه این مسابقه در تغییر جایگاه این دو تیم در جدول و راه یابی آن ها به مرحله بعدی اهمیتی خاصی ندارد اما برای علاقمندان این دو تیم بازی جذابی خواهد بود. طوفان هریرود با پیروزی در هر دو مسابقه قبلی جایگاه خود را برای راه یابی به مرحله بعدی قطعی ساخته ولی د میوند اتلان با یک مساوی و شکست سنگین در مقابل سیمرغ البرز هیچ شانسی برای حضور در مرحله بعدی ندارد.

قرار گفته مربی تیم میوند اتلان، تیم اش برای ارایه یک بازی جذاب و دیدنی به میدان میرود تا بعد از باخت بازی اخیر، لبخند شادی برای علاقمندان شان به ارمغان بیآورند. از سوی دیگر، مربی تیم طوفان هریرود میگوید،" ما این بازی را آسان نمیگیریم و کار ما هنوز تمام نیست، میخواهیم با کسب امتیازات کامل به مرحله بعدی حضور قوی بهم رسانیم و بازکنان ما کاملا آماده هستند".

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید