وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

طوفان هریرود به صورت پی‌هم در سومین رقابت خود پیروز شد

۲۷ میزان, ۱۳۹۷

آخرین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی امروز، ۲۶ میزان ۱۳۹۷ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی شد. در این رقابت تیم نمایندۀ زون مرکز، عقابان هندوکش به مصاف طوفان هریرود رفت و با نتیجۀ ۳ – ۰ پیروز شد. 

طوری که مربی تیم طوفان هریرود ذکر کرده بود، بازیکنانی که امروز در این میدان به مصاف تیم عقابان هندوکش رفتند، بیشتر بازیکنان ذخیرۀ این تیم بودند که برای نشان دادن مهارت‌های خود به میدان آمدند. اما عقابان هندوکش، تیمی که قادر است با ترکیب اصلی خود در برابر بهترین بازیکنان تیم‌های حریف خود بازی کند، در این بازی توسط بازیکنان ذخیرۀ طوفان تحت فشار قرار گرفت. جوانان حمید مسعود نشان دادند که مجموعۀ مکمل ۲۱ بازیکن برتر استند. 

رحمت الله خیرخواه با استفاده از یک فرصت پنالتی که طوفان هریرود در دقیقۀ ۴۲ بناء به خطای مدافع تیم حریف خود به دست آورد، نخستین گول بازی را به ثمر رساند. حکم با نتیجۀ ۱ – ۰ به نفع نمایندۀ زون غرب، سوت پایان نیمۀ نخست را نواخت. 

به زودی پس از آغاز نیمۀ دوم، یار محمد ذکرخیل گول دوم تیم خود را در دقیقۀ ۵۲ به ثمر رساند، و کار را برای عقابان دشوارتر ساخت. در حالی که، تنها ۱۴ دقیقه بعد از این، غلام رضا یعقوبی گول کارتمام سوم را به ثمر رساند و طوفان هریرود با نتیجۀ ۳ – ۰ از حریف خود پیشی گرفت. 

بازی با نتیجۀ ۳ – ۰ به نفع طوفان هریرود به پایان رسید. 

یار محمد ذکرخیل جایزۀ بهترین بازیکن این میدان را کسب کرد. طوفان هریرود ۶۰ در صد بازی را در اختیار داشت. 

برای تماشای لحظات برتر این رقابت عضویت صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)    را کسب کنید. عکس‌های بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) لیگ تماشا کنید. برای جزئیات و معلومات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

 

به اشتراک بگذارید